Заняття 1. (Лютий
2020)
Персональний блог як інструмент роботи шкільного бібліотекаря
Персональний блог як інструмент роботи шкільного бібліотекаря
1.Теоретична частина
1.1. Основні завдання Інтернет-ресурсу бібліотекаря:
1.1. Основні завдання Інтернет-ресурсу бібліотекаря:
- удосконалити віддалене обслуговування користувачів засобами Інтернету;
- розширити користувацьку аудиторію бібліотечних сайтів;
- підвищити рівень використання сучасних інформаційних технологій та інформаційних ресурсів бібліотечними працівниками;
- спонукати до використання інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій у бібліотечній роботі, висвітлення та поширення власного досвіду серед колег.
1.2. Критерії оцінювання блогу (сайту):
- наявність інформації для користувачів (структура, ресурси, послуги, контактна інформація, форма зворотного зв’язку);
- наявність матеріалів, що можуть зацікавити цільову аудиторію сайту;
- наявність і частота оновлення інформації;
- наявність додаткових бібліотечно-інформаційних сервісів (віртуальна довідка, електронна доставка документів, доступ до корпоративних каталогів тощо);
- наявність інтерактивних форм спілкування (форуми, коментарі, опитування, вікторини тощо);
- наявність посилань на корисні для користувачів джерела та сайти (рекомендована вебліографія);
- швидкість доступу до ресурсів
- коректність представлення сайту в основних браузерах (Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome)
- візуальна зручність відображення інформації, стильова єдність розділів;
- зручність навігації (наявність спільного меню, мапи сайту, пошуку по сайту, кнопок повернення тощо);
- неперевантаженість дизайну;
- інтеграція із соцмережами;
- популярність сайту;
- відсутність орфографічних помилок.
1.3. Створення блогу на платформі Blogger.
2.Практична частина. Перейти>>
Немає коментарів:
Дописати коментар