Заняття 1.

Заняття 1. (Лютий 2020) 
Персональний блог як інструмент роботи шкільного бібліотекаря
 1.Теоретична частина
 1.1. Основні завдання Інтернет-ресурсу бібліотекаря:
  • удосконалити віддалене обслуговування користувачів засобами Інтернету; 
  • розширити користувацьку аудиторію бібліотечних сайтів;
  • підвищити рівень використання сучасних інформаційних технологій та інформаційних ресурсів бібліотечними працівниками;  
  • спонукати до використання інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій у бібліотечній роботі, висвітлення та поширення власного досвіду серед колег.

1.2. Критерії оцінювання блогу (сайту): 
  • наявність інформації для користувачів (структура, ресурси, послуги, контактна інформація, форма зворотного зв’язку);
  • наявність матеріалів, що можуть зацікавити цільову аудиторію сайту;
  • наявність і частота оновлення інформації;
  • наявність додаткових бібліотечно-інформаційних сервісів (віртуальна довідка, електронна доставка документів, доступ до корпоративних каталогів тощо);
  • наявність інтерактивних форм спілкування (форуми, коментарі, опитування, вікторини тощо);
  • наявність посилань на корисні для користувачів джерела та сайти (рекомендована вебліографія);
  • швидкість доступу до ресурсів
  • коректність представлення сайту в основних браузерах (Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome)
  • візуальна зручність відображення інформації, стильова єдність розділів;
  • зручність навігації (наявність спільного меню, мапи сайту, пошуку по сайту, кнопок повернення тощо);
  • неперевантаженість дизайну;
  • інтеграція із соцмережами;
  • популярність сайту;
  • відсутність орфографічних помилок.

1.3. Створення блогу на платформі Blogger.
2.Практична частина. Перейти>>


Немає коментарів:

Дописати коментар

Я попробую не попробовать... Ирина Самарина-Лабиринт Я попробую не попробовать То, что пробовать ни к чему: Например, в чь...